Wyzwania, sezony, rajdy – poradnik video

Crossout to nie tylko walki PvP ale rónież wyzwania, sezony i rajdy które można, a wręcz należy, wykonywać. Za ich ukończenie zdobywamy dodatkowe wyposażenie którym może być złom, miedź, czy też skrzynki z losowym ekwipunkiem. Każda misja i wyzwanie wymaga jednak wykonania określonego celu. Wielu nowych graczy ma z nimi problem i nie wie dlaczego, mimo zdawałoby się prostych zasad, nie zalicza im wykonanych zadań. Z tego poradnika dowiecie się co być może źle robicie oraz jak to zmienić.

Spichris

Miłośnik wielu gatunków gier, nie pogardzi też dobrą książką czy filmem z gatunku fantasy i science fiction. Poza rozgrywkami wirtualnymi zajmuje się również łucznictwem, uwielbia gotować.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Close