Lewiatan – poradnik video

Social share: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Lewiatan to potężna maszyna siejąca grozę w sercach wrogów. Jest ogromna, potężnie opancerzona i niezwykle groźna. Poniższy poradnik jest zbiorem informacji o sposobie zdobycia oraz możliwościach użycia tego potwora. Dowiecie się również gdzie można go spotkać.

Social share: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Spichris

Miłośnik wielu gatunków gier, nie pogardzi też dobrą książką czy filmem z gatunku fantasy i science fiction. Poza rozgrywkami wirtualnymi zajmuje się również łucznictwem, uwielbia gotować.

  • G.Revvnar

    Dobry poradnik, szkoda tylko że nie wspomina nic o zmorze każdego gracza, Steel_Tyrant’cie

    • Spichris

      To już przeszłość – a gdy nagrywałem poradnik – przyszłość 😉 Lewiatany wciąż jednak potrzebują zmian aby odgrywały jakąś istotniejszą rolę. Ciekawym pomysłem byłaby np obrona własnego klanu przed najazdami.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij