Aktualizacja 0.7.20

Social share: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Do gry wprowadzona została łatka oznaczona numerem 0.7.20 a wraz z nią szereg nowości.

NOWA MAPA PVE

Nowa mapa „Two Turrets”.

Ciekawa forma geologiczna w formie podwójnych szczytów, zawsze ściągała podejrzanych typów, a katastrofa tylko pogłębiła sytuację. Różne grupy fanatyków i szaleńców przez wiele lat walczyło o utrzymanie kontroli nad tym rejonem do czasu, aż seria eksplozji nie zwaliła im na głowy tak pożądanych skał.

Obecnie przedsiębiorczy awanturnicy przybywają tu  w poszukiwaniu wojskowych wraków i cennych artefaktów. Wojna o szczyty toczy się dalej, chociaż na mniejszą skalę.

Mapa dostępna jest tylko w trybie Cargo Race.

FLAGI FRAKCJI

Pokaż wszystkim iż jesteś dumny ze swej frakcji!

  • Dodano nowe części – „faction flag” [niebieska] oraz „faction standard” [fioletowa]
  • Założenie flagi frakcji daje bonus 9% do otrzymywanej reputacji. Wywieszona flaga daje również bonus 3% do reputacji wszystkim członkom drużyny należącym do tej samej frakcji uwzględniając również gracza. Reasumując, założenie flagi daje bonus wynoszący 12%.
  • Założenie „faction standard” daje bonus 90% do otrzymywanej reputacji dla gracza oraz bonus wynoszący 10% dla wszystkich członków drużyny należących do tej samej frakcji. Reasumując, założenie „standardu” daje bonus wynoszący 100%.
  • Flagi dodatkowych frakcji mogą zostać wytworzone w warsztatach, które tworzą rzadkie części odpowiedniej frakcji. Flaga frakcji „Engineers” wytwarzana jest w podstawowym warsztacie.
  • Faction standard”  dodatkowych frakcji mogą zostać wytworzone w warsztatach które tworzą epickie części odpowiedniej frakcji. Frakcja „Engineers” nie posiada „Faction standard„.
  • Flags” oraz „Faction standard” są przedmiotami tymczasowymi
    • Przedmioty tymczasowe dostępne są dla graczy przez określony czas. Po upływie tego czasu przedmiot znika.
    • Odliczanie rozpoczyna się od momentu w którym „Flags„/”Faction standard” wchodzi w interakcję z magazynem
    • Flagami frakcji nie można handlować

NOWY TRYB ROZGRYWKI

Wprowadzono nowy rodzaj rozgrywki dla trybu „Brawls„: Big Black Scorpions„.

Najwyższy czas pokazać wszystkim twoje zdolności snajperskie! Bez wsparcia, bez pomocy – tylko wrogowie oraz twoje umiejętności i refleks!

  • Uczestnicy tego trybu otrzymują identyczny, lekki i szybki pojazd.
  • Pojazd zaopatrzony jest w pionowe dopalacze które zwiększają jego manewrowość i umożliwiają wykonywanie niespodziewanych i efektownych salt w powietrzu.
  • Reliktowy akcelerator „Scorpion” zainstalowany na każdym z pojazdów, zdolny jest zamienić opancerzony samochód w stertę złomu pojedynczym strzałem.

Twoim zadaniem jest zniszczenie jak największej liczby rywali i jednocześnie uniknięcie tego samego losu!

Śmierć nie oznacza końca, ale przybliża twych wrogów do upragnionego zwycięstwa.

  • Gracz z największą ilością zniszczeń wrogów przed upływem wyznaczonego czasu wygrywa.
  • W nagrodę otrzymuje złom oraz „DIY conatiner”.
  • Ponadto, wraz z resztą graczy, otrzymuje części nagrody specjalnej.

BITWY KLANOWE

Inżynierowie pilnie potrzebują uranu! Nikt nie wie czemu, ale płacą za niego krocie. Co tydzień transmitują koordynaty złóż, dzięki czemu wolni strzelcy mogą sami nieco go zdobyć.

Teraz jednak wojny o złoża trwają na pełną skalę. Samotni giną momentalnie, więc Ocaleni łączą się w klany.

  • Turniej odbędzie się w trybie testu we wtorek, czwartek oraz sobotę:
    • od godziny 18 do 22 oraz od 2 do 6 dla graczy PC
  • Każdy członek klanu może wziąć w niej udział.
  • Do walki może dołączyć grupa składająca się z 4 członków klanu.
  • Możesz walczyć tylko przeciw członkom obcego klanu.
  • Klan otrzymuje punkty za udział w bitwach.
  • Punkty tworzą rating klanu, który określa jego pozycję w stosunku do innych klanów.
  • Wygrana potyczka podnosi rating, przegrana – obniża.
  • Zadaniem klanu jest uzyskanie jak najwyższego miejsca w turnieju.
  • Po zakończeniu turnieju klan otrzyma nagrodę w postaci uranu którego ilość zależna będzie od osiągniętej pozycji w rankingu:
    • 1 miejsce – 50 dla każdego gracza
    • 2-10 miejsce – 30 dla każdego gracza
    • 11-20 miejsce – 20 dla każdego gracza
    • 21-30 miejsce – 10 dla każdego gracza
  • Wprowadzamy dodatkowe ograniczenie bitew klanowych: tylko gracze którzy uczestniczyli i rozegrali co najmniej 10 bitem otrzymają nagrodę.
  • Rating zostanie zresetowany przed kolejnym turniejem.
  • Za każdą wygraną bitwę klanową gracze mają szansę na zdobycie części do reliktu. Uran oraz części są niezbędne do wytwarzania reliktów.

RAJDY

Liczba graczy w łatwych rajdach może zostać zwiększona do 6.

Heist

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez miny
  • Zmniejszono szansę na spotkanie silniejszego przeciwnika

Defence

  • Trudność: łatwy:
    • Zmniejszono trudność przeciwników z frakcji „Scavengers„.
  • Trudność: średni:
    • Zmniejszono trudność przeciwników z frakcji „Scavengers” oraz „Lunatics„.
  • Trudność: ciężki:
    • Zmniejszono trudność przeciwników z frakcji „Scavengers„, „Lunatics” oraz „Engineers„.

Cargo race

  • Trudność: średni:
    • Zwiększono trudność przeciwników z frakcji ” „Scavengers„, „Lunatics” oraz „Engineers„.
  • Trudność: ciężki:
    • Zwiększono trudność przeciwników z frakcji „Lunatics” oraz „Engineers„.

Assault

  • Trudność: ciężki:
    • Zwiększono trudność przeciwników z frakcji ” „Scavengers„, „Lunatics” oraz „Engineers„.

Escort

Ciężarówka już nigdy nie zabłądzi!

  • Zmodyfikowano zachowanie się ciężarówki:
    • Ciężarówka nie zatrzymuje się już po zderzeniu z graczem, zamiast tego powoli jedzie do przodu.
    • Ciężarówka nie zatrzymuje się jeżeli w pobliżu nie ma graczy, zamiast tego powoli jedzie do przodu.
  • Zrównoważono trasy przejazdu ciężarówki na wszystkich mapach.
  • Zmniejszono trudność z frakcją „Lunatics” jako wrogów.
  • Trudność: łatwa oraz średnia:
    • Zwiększono trudność przeciwników z frakcji „Engineers„.

System zmiany wyglądu broni

  • Warsztat do produkcji „Artisan container” and „Paint container” może zostać wynajęty dla 1 oraz 5 użyć.
  • Koszt wynajmu to odpowiednio 150 oraz 750 monet.

CZĘŚCI

Bronie:

Shotguns:

  • Thunderbolt
    • Obrażenia zmniejszone o 10%.
  • Hammerfall
    • Obrażenia zmniejszone o 15%.

Wcześniej, wystarczyło podjechać blisko do wroga i jednym strzałem zniszczyć wszystkie jego bronie, pozostawiając go bezbronnym. Wraz z tą zmianą chcemy zwiększyć znaczenie manewrów podczas bitwy. Teraz za błędy zapłacimy znacznie więcej.

Cannons:

  • Mammoth
    • Obrażenia zwiększone o 10%.
    • Punty struktury zwiększone z 1061 do 1167.

Przed obecną aktualizacją grając z działem „Mammoth” nie odczuwało się, iż jest to najcięższa i najpotężniejsza broń w grze. Zwiększenie wytrzymałości oraz zadawanych obrażeń naprawia ten błąd. Ulepszony „Mammoth” słusznie zasługuje na miano „legendarnej” broni.

  • Executioner 88mm
    • Naprawiono błąd przebijania zbyt dużej ilości pancerza. Działo wystrzeliwuje pociski przeciwpancerne, eksplodujące po przebiciu 80 punktów struktury lub 90cm pancerza.
    • Pocisk eksploduje po trafieniu w dowolną część, za wyjątkiem konstrukcji i dekoracji.

Podstawowym zadaniem tego działa jest niszczenie istotnych modułów. W poprzedniej wersji pociski często przebijały części i zadawały minimalne obrażenia. Ulepszone działo spisuje się w tej roli znacznie lepiej.

Rockets:

  • Clarinet TOW
    • Teraz pociski są w stanie przelecieć nad wodą oraz kwasem.

WYPOSAŻENIE

Drones:

  • Attack drone:
    • Obrażenia zmniejszone o 20%.
    • Rozrzut zwiększony o 33%.
    • Punkty struktury zwiększone o 100% z 50 do 100.
    • Zasięg zmniejszony o 60%.

„Attack drone” były niepokonaną bronią przeciwko pojazdom o niskim „Power Score” z powodu zabójczej celności i ogromnego zasięgu. Umożliwiało to bezkarne manewrowanie i utrzymywanie się na maksymalnym zasięgu bez utraty siły ognia. Drony były skuteczne zarówno przeciwko ciężkim jak i lekkim pojazdom. To znacznie naruszało balans rozgrywki. Obecne zmiany mają na celu spowodowanie, iż moduł ten będzie skuteczny przeciwko maszynom z ciężkim uzbrojeniem.

  • Sidekick drone:
    • Zasięg zwiększony o 100%.
    • Rozrzut zmniejszony o 30%.
    • Zwiększona szybkość poruszania się.
    • Ulepszona sztuczna inteligencja dronów.

„Sidekick drone” wykazywały się niską skutecznością niezależnie od PS-a. Obecnie drony te będą mogły wykazać się w bitwie dzięki ulepszonej sztucznej inteligencji oraz zwiększonemu zasięgowi ognia.

  • Expanded ammo pack:
    • Rozmiar zmniejszony do 2x3x4

Movement

  • Small wheel:
    • Poprawiono wygląd.

Production

  • Poprawiono część przepisów na produkcję części

Co-drivers

  • Teraz umiejętności Buldoga dostępne na 12 poziomie redukują czas stygnięcia strzelb o 5%.

INTERFEJS

Bitwa

  • Dodano możliwość wyboru szybkiej wiadomości za pomocą myszki.

Okno podsumowania

  • Ulepszono opis zdobytych surowców.
  • Poprawiono okno statystyk.

Kontrolery

  • Ulepszono schemat kontroli na padach.

Czat

Rozszerzono możliwości czatu!

  • Zmieniając język klienta gry, zmienia się kanał czatu.
  • Dodano nowe kanały:
    • Kanał dla nowych graczy;
    • Kanał dla poszukujących klanu;
    • Kanał dla poszukujących grupy.

Plany

  • Ulepszono przycisk ładowania planów. Przyciski „Exhibit” oraz „Load” zostały zamienione miejscami.

Sklep

  • Ulepszono przycisk zakupu pakietu.

Inne zmiany

  • Ulepszono wiele elementów interfejsu.
  • Wprowadzono ponownie wskaźnik bonusu do reputacji.

Różne

  • Dodano technologię NVIDIA HBAO+ do ustawień graficznych.
  • Gdy jesteśmy w grupie i uzupełniamy paliwo, mamy możliwość wybrania jak wiele paliwa chcemy dolać – pełny bak, czy tylko tyle ile jest wymagane do wzięcia udziału w rajdzie.
  • Teraz gracze którzy opuścili rozgrywkę przed jej zakończeniem nie otrzymują nagród.

Przez tą zmianę chcemy podkreślić wagę każdej bitwy, a także iż proces nagradzania graczy powinien być taki sam dla każdego.  Dodatkowo, gracze którzy wychodzili z rozgrywki po każdym niefortunnym zderzeniu, psuli radość z rozgrywki innym członkom drużyny.

  • Teraz podmiana SI przez prawdziwego gracza następuje bez wysadzania maszyny bota.

Naprawione błędy

  • Ulepszono szereg map:
    • Lost Coast;
    • Factory;
    • Desert Valley;
    • Rock City;
    • Old City;
    • Founders Canyon.
  • Naprawiono błąd z nagrodą dla Lewiatana.
  • Naprawiono błąd z punktami przyczepności kabiny Jawbreaker.
  • Naprawiono błąd z dodawaniem czasu w rajdach „Cargo Race”.
  • Naprawiono kilka błędów w oknie logowania.
  • Poprawiono wiele opisów.
  • Naprawiono błąd z przyznawaniem naklejki „First Blood” po zniszczeniu „Sidekick drone”.
  • Naprawiono rzadki błąd z podwójnymi kolejkami.
Źródło: crossout.net
Tłumaczenie EN-PL: Spichris
Social share: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Spichris

Miłośnik wielu gatunków gier, nie pogardzi też dobrą książką czy filmem z gatunku fantasy i science fiction. Poza rozgrywkami wirtualnymi zajmuje się również łucznictwem, uwielbia gotować.

  • PolskiStalker24

    Nareszcie. Czekałem na to od wprowadzenia tej aktualizacji.

  • Michał Kondratowicz

    Dobre zmiany.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij